feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Install Apache,Php dan MySQL in WindowsXp

Labels:

Salam & hello kepada pembaca Sumber Terbuka semua.Tentu anda semua pernah terdengar Apache Web Server, Php, dan MySQL.Kalau bagi yang tidak pernah dengar lagi, ini semua adalah sistem dan aplikasi berteraskan OpenSource...



Bagi pelajar jurusan komputer mereka harus menguasai penggunaa aplikasi2 tersebut kerana ianya semakin mendapat tempat pada zaman sekarang.Tujuan saya menulis berkenaan artikel ini adalah kerana saya ingin memberi kemudahan kepada para pembaca yang ingin bermula mempelajari penggunaan aplikasi2 tersebut.Tetapi saya buka hendak mengajar penggunaan aplikasi2 tersebut kerana saya pun masih dalam proses pembelajaran lagi.

Disini saya ingin berkongsi link yang sesuai untuk kita yang masih "beginners" untuk bermula menggunakan aplikasi2 tersebut.Saya mulakan dengan link tutorial yang mudah yang telah saya gunakan("refer") ketika instalasi ke semua aplikasi2 itu. Anda boleh tekan dibawah ini :

Tutorial Install Apache,Php dan MySql


Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book




0 comments:

Post a Comment