feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Salam Perkenalan

Hari ini bertarikh 21 Ogos 2008 pukul 6:36pm pagi aku menaip kata2 aluan ini semua buat para pembaca blog aku.Masuk kali ini juga sudah berapa banyak blog yang aku telah buat dan aku harap blog ini akan mendapat sambutan.Kenapa dengan blog2 dulu?...Aku dulu buat blog dengan hanya "copy" "paste" dari orang punya sahaja.



Oleh itu kali ini, aku sudah nekad mahu lakukan perubahan.Aku akan pastikan blog aku kali ini 100% original.Buat tatapan pembaca semua, aku akan menulis dalam blog aku ini menggunakan dwibahasa iaitu bahasa malaysia dan bahasa inggeris.Aku harap para pembaca semua hibur dengan kandungan2 blog yang akan aku isikan nanti...Sekian dari penulis SUMBER TERBUKA.


Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book




0 comments:

Post a Comment