feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Membuat aplikasi percuma dgn Creator Zoho

Labels:

Anda mungkin tertanya2 adakah ada sistem yang membolehkan kita membuat aplikasi secara pantas dan segera dan yang paling penting aplikasi tersebut adalah mudah difahami dan senang digunakan.
Ya, memang wujud benda sebegitu pada zaman sekarang. Zoho adalah jawapan kepada segalanya.



Zoho adalah satu aplikasi di mana,pengguna dapat membuat satu sistem pengkalan data(database) secara mudah dan cepat.Ia tidak memerlukan seseorang yang mahir dalam pengaturcaraan untuk membuatnya tetapi berbekalkan pengetahuan asas dalam "scripting language" contohnya Java kita mampu membuat satu aplikasi yang "cantik" dan berfungsi. Salah satu lagi kelebihan Zoho ini adalah ia percuma(free) bagi individu yang hanya mahu menggunakan kapasiti pengkalan data yang rendah dan bagi syarikat atau industri yang mahu menggunakan kapasiti pengkalan data yang tinggi pula pihak Zoho telah meletakkan beberapa pakej tertentu yang bersesuaian dengan kehendak industri.

Untuk memulakan penggunaan aplikasi ini dan pengetahuan yang lebih lanjut, pengguna harus mendafar dahulu sebelum boleh"login" ke dalam sistem tersebut.
Anda boleh mendaftar disini :
http://creator.zoho.com/



Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book




0 comments:

Post a Comment